Met Navigeren op essentie met KPI-dashboards scheppen we met de navigatiecyclus de randvoorwaarden om blijvend te sturen op wat er echt toe doet.

Om de voortgang van een organisatie te beheersen, hebben we goede informatie nodig. Het probleem is vaak niet dat we te weinig informatie hebben, we hebben meestal veel te veel informatie. Sommige bedrijven hebben wel een set aan 40 KPI’s. Die kunnen niet allemaal even belangrijk zijn. Daarom gaat het er om de juiste set aan KPI’s te bepalen.

KPI’s (Kritieke Proces Indicatoren) helpen u te focussen op de belangrijkste informatie.

Voortbouwend op het Bedrijfskompas kunnen we een KPI-dashboard (laten) samenstellen en dat vullen met behulp van de gegevens van de organisatie. Daar worden de KPI’s op gerapporteerd die de voortgang van de Kritieke Succesfactoren meten. Dat is voor ieder bedrijf een unieke set.

Voor deze aanpak hebben we veel expertise in huis en zorgen voor een werkbare aanpak. Dat resulteert in een dashboard dat in één oogopslag laten zien waar de actie nodig is.

Tevens geven we advies over de passende BI-oplossing.

De Navigatiecyclus

navigatiecyclus

Doe de Zelftest Stuurinformatie

Wilt u weten hoe het in uw organisatie gesteld is met de beschikbaarheid en kwaliteit van uw stuurinformatie?
Doe dan de Zelftest stuurinformatie en ontvang het rapport met uw uitkomsten afgezet tegen de benchmark.

Doe de Zelftest